Samen maken we het verschil

  • maaswaarden zorgplein
  • maaswaarden zorgplein
  • maaswaarden zorgplein
  • maaswaarden zorgplein
  • maaswaarden zorgplein

Klachtenprocedure

Klachten of suggesties?
Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over uw zorg, behandeling of bejegening, of dat u suggesties hebt hoe het beter zou kunnen. Wij vinden het belangrijk dat u dit kenbaar maakt. U kunt ervan op aan dat wij hier vertrouwelijk en zorgvuldig mee omgaan.

Hoe kunt u dit doen?
Door in gesprek te gaan met de direct betrokkene(n). Soms gaat het om kleine problemen of misverstanden die door een goed gesprek samen op te lossen zijn.
Soms zijn de problemen groter of komt u er samen niet uit, dan kunt u een gesprek aangaan met de verantwoordelijk leidinggevende. U kunt ook bijgaand formulier invullen en inleveren bij de leidinggevende of kwaliteitsfunctionaris.
Leidt dit niet tot een bevredigend resultaat dan kunt u dit formulier indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris of telefonisch contact met haar opnemen:

Klachtenfunctionaris is Mw. Marjolein Godefroy
Per e-mail te bereiken op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefonisch te bereiken tussen 9.00 en 17.00 uur op 0183-408444.
Bij afwezigheid graag een bericht achterlaten, dan wordt u teruggebeld.

Regionale klachtencommissie
Daarnaast is Zorgplein Maaswaarden aangesloten bij de Regionale Klachtencommissie. Ook hier kunt u uw klacht indienen.

Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen West- en Midden Brabant
t.a.v. mw. H. Martens, ambtelijk secretaris
Postbus 9630
4801 LS Breda
Telefoon: 06-20156328
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De uitvoeringsregeling van Regionale Klachtencommissie vindt u hier.

Klachtenregistratieformulier