Wij staan voor u klaar

Onze medewerkers zetten zich elke dag in om de zorg en dienstverlening zo goed mogelijk af te stemmen op uw wensen als bewoner, thuiszorgcliënt of mantelzorger. Uw feedback is daarbij onmisbaar en helpt ons om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren en het gesprek met elkaar open te houden.

 

Heeft u een klacht?
Ondanks onze inspanningen kan het gebeuren dat u niet volledig tevreden bent. Wilt u een klacht indienen? Vul dan het onderstaande formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Daarnaast kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionarisen, Marjolein Godefroy en Bahar Sari via e-mail: klachtenmaaswaarden.altena@surplus.nl. Zij staan klaar om naar u te luisteren en samen te zoeken naar een passende oplossing.

dagbesteding zorg
Klachtenformulier
Betreft de klacht uzelf?
Betreffende afdeling (indien bekend)

Maximum file size: 33.55MB

Ondersteuning of klacht bij onvrijwillige zorg of opname

Heeft u een klacht of heeft u ondersteuning nodig over onvrijwillige zorg of een onvrijwillige opname? Dan kunt u terecht bij de cliëntenvertrouwenspersonen Wet zorg en dwang (Wzd).

Wat doet de cliëntvertrouwenspersoon Wzd?
De cliëntenvertrouwenspersoon Wzd biedt ondersteuning en geeft informatie bij vragen rondom onvrijwillige zorg. Ook staat de vertrouwenspersoon voor u klaar bij problemen met opname of verblijf op een van onze locaties.

Heeft u vragen of wilt u ondersteuning? Neem dan contact op met de cliëntenvertrouwenspersoon Wzd, Yvette Tevel. Mevrouw Tevel is bereikbaar via telefoon 06-15661960 en per mail via y.tevel@hetlsr.nl.

Clïentvertrouwenspersoon

Uw steun en toeverlaat
Als bewoner, thuiszorgcliënt of naastbetrokkene kunt u vragen of zorgen hebben over de zorg of begeleiding die u ontvangt. In de meeste gevallen kunt u terecht bij uw eerste verantwoordelijke verzorgende (EVV’er) of teamleider. Soms zijn er echter situaties waarin u uw vragen of problemen niet met hen wilt of kunt bespreken. In dat geval kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon.

Wat doet de vertrouwenspersoon voor u?
De vertrouwenspersoon biedt een luisterend oor, geeft informatie en kan u ondersteunen tijdens gesprekken, bijvoorbeeld met de EVV’er. Ook kan de vertrouwenspersoon uw belangen behartigen tijdens deze gesprekken of bemiddelen bij meningsverschillen of conflicten.

Onafhankelijk en discreet
De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en heeft een geheimhoudingsplicht. Dit betekent dat uw vraag of klacht alleen met uw toestemming wordt gedeeld. Paola Disch is de vertrouwenspersoon voor u, uw familie en andere naastbetrokkenen. U kunt haar bereiken via paola.disch@surplus.nl.

Gerelateerd